onsdag 22 augusti 2007

Centre of my universe!


Det är du min ängel, min skatt mitt allt! Att någon så liten kan få mig att känna mig trygg och att jag klarar av allting är för mig en gåta! Du får mig att gå upp på morgonen med ett leénde på läpparna. Du säger att du älskar mig och min själ får näring och kärlek uppfyller mitt hjärta till bredden! Du vill att jag lägger mig intill dig på kvällen, du lägger armen om mig o säger -Mysigt! och man smälter totalt av din värme i dina ord och din beröring! Du är det bästa jag någonsin gjort och som jag någonsin kommer att få uppleva! Du är min ögonsten mitt centrum i universum!

Sitter här och tänker på hur mitt liv skulle vara utan Lucas, på många sätt enklare men jag skulle aldrig byta det mot något, sedan kanske man skulle önska sig den där kärnfamiljen, men nu är det bara att gilla läget, och det gör jag!

Livet är föränderligt! Ändras konstant, det är det enda man kan vara säker på! Tricket är att finna vägar att anpassa livet och tiden man har med nära och kära så att det fungerar tillsammans i bästa möjliga mån!

Nu ska jag och min ängel leka lite, för sen ska jag jobba!

Dagens ord: Livet kan överraska dig ibland, lär dig vara stark och överraska tillbaka!
Si

Inga kommentarer: