fredag 10 augusti 2007

Not a punkrocker no I´m not!

Jaha så sitter jag här igen!


Jag på mor o fars brölloppsdag

Är lite smått borta för tillfället tyvärr! Lucas lämnade mig precis.. Ja för veckan alltså! Sorgligt men sant!
Men har en glädjande nyhet, iaf för mig! Jag är ledig imorgon, en lördag, på min jobbarhelg.. kors i taket.. *sträcker mig, når inte, tar en stol o målar i taket* O jag ska ut i Falköping är tanken, om jag nu hittar någon att hålla handen, eller iaf att hålla mig sällskap! =)

Får se vad som händer och fötter! (den var gammal Malin fy dig) *tänker ut något bättre utan att komma på något* =(

Har jobbat mycket denna veckan.. O massa kaos har det varit, men jag är grym på att hantera det om jag får säga det själv så det var lugnt.. O alla passagerare var lugna tack vare mig vill jag hoppas. *ler och känner mig stolt* Men det har varit kul! Dock kan man ju tycka att folk faktiskt inte behöver åka tåg vid en så okristlig timma som vid 0500 men det är ju bara jag som tycker säkert! *flinar*

Lucas på mormors och morfars brölloppsdag 6/8

Ska slinga håret tror jag! *funderar* Men har blivit feg på "gamla" dagar så vet inte om jag vågar! Hm.. men det kan ju inte bli mer än fel? Jo fult iofs, men det överlever jag! Kan vara både fet o ful! *skrattar* Eller nej förresten helst inte!

Ska nog ta o göra det nu! Sen blir det nog ett glas vin hos mor och far, det är ju trots allt fredag och jag är ju ledig imorgon, hela dagen!

Dagens ord: Alla har något beroende! Inte? *tänk på det* Jo se där!










Inga kommentarer: