torsdag 2 augusti 2007

Underbar!

Åh imorgon är jag ledig på dagen! Lucas kommer hem och så har jag ledig helg! Ska bli helt underbart! Saknar honom så jag kan brista i gråt över det! Men det som väntar på något gott heter det ju! Men jag hävdar nog att den som väntar på något gott alltid väntar för länge! *funderar* Ja så är det!

Lucas trött på flygplatsen!

Märkligt hur allt funkar! Känns inte som om jag har tid för något numera, jobbet och Lucas tar upp all min vakna tid! Får försöka se över situationen om det är så eller om det bara är jag som inbillar mig! Vilket det säkert kan vara! Hmm.. *tänker* Men sommaren är snart över, och förhoppningsvis får jag fortsätta på SJ efter! Den som lever får se! Och om jag får det kanske det lugnar sig lite iaf! Då kanske jag vet en vecka innan hur jag jobbar iaf, och kan planera lite.

Jag, Rhodos flygplats!

Väntar på min mobiltelefon som ett barn på julafton, vill ha vill ha vill ha nu! *gnuggar händerna*

Idag? Jag börjar jobba om någon timma, en sväng till Nässjö och sen till Göteborg för att vara hemma i Skövde igen vid 00.30 och då taxi hem! Men då är jag ju ledig hela dagen imorgon! Så det är hel lugnt!

Nu ska jag in i duschen o göra en kraftansträngning för att bli vacker, det behövs idag känner jag!

Dagens ord: Är du unik? Ja det är du! Ta vara på det! Och utnyttja det!


Inga kommentarer: