torsdag 16 augusti 2007

Levande charader!


Dagen går sin gilla gång! Så gör också livet, utan att ta hänsyn till om man är redo eller oförberedd, glad eller ledsen! Men det är skönt att man alltid kan lita på det faktum att tiden aldrig står stilla, även om det känns så ibland! Och man kan många gånger önska att den stod stilla, de speciella ögonblick som man önskade kunde vara lite längre än de faktiskt gör så att man kan få njuta ordentligt innan livet ger en lite mothugg igen! *fantiserar*

Återigen i Falköping, återigen på kontoret, och återigen framför denna trollska maskin!
Tragiskt vilken dragningskraft den faktiskt har! Den här bloggen är inte allt för seriös, utan jag ser det mer som mitt eget personliga ventilationssystem!
*flinar*

En vän kan ha funnit kärleken! Glad för vännen! Önskar personen i frågan all lycka i världen! *ler inombords* Men personen verkar lite osäker, men bitarna faller på plats tids nog!

Än jag då? När ska jag finna kärleken? Har dejtat en del, träffat några trevliga killar, men tragiskt nog hur söta, speciella och snälla de än är så har de inte varit något för mig! Kan nog vara så att jag inte heller är något för dom, men det är ju en tolkningsfråga som allt annat! En supersöt tjej på jobbet försökte precis fixa ihop mig med sin mans bror *skrattar* Kommer ligga en bild på honom i mitt fack imorgon så får jag bestämma om jag vill ta med Lucas o komma hem till hon och hennes familj och bli bjuden på mat och träffa hono
m. Kan ju vara kul iofs. Den som lever får se!
*skrattar lite till*

Livet ser ljust ut! Klarar mig fint! Jag kan allt jag vill! Och det jag inte kan och skulle vilja kunna det kommer jag att lära mig tids nog. Allt har sin tid! Eller hur?

Dagens ord: Allt tar tid, allt har sin tid, skynda långsamt!

Inga kommentarer: