onsdag 1 augusti 2007

Risky business!

Ja det där med att dejta! Det är något i en klass för sig! Pratade med en kille i telefon i en timma igår, han blev helt psycho när jag inte kunde typ lova honom att det blev vi bara efter att ha pratat lite i telefon, han slängde på luren i örat på mig några gånger efter antalet utskällningar! *skrattar* Det finns folk till allt verkligen!

Idag blir det jobb som vanligt! Varit skönt att vara ledig, m
en ska bli kul att jobba igen! O så kommer min ängel hem på fredag *längtar*, det ska bli så härligt! Vill bara pussa lite på han!




En kompis var iväg o dejtade en tjej långt upp i landet häromdagen, den dejten blev ju inte heller som den skulle, slutade med att jag fick lägga ut pengar till en biljett hem för honom. *ler* Han skulle åkt hem ikväll egentligen! Men vaddå det är bara att kasta sig ut på sina dejtingvingar och hoppas att man kan flyga! *flinar*

Nu har jag beställt ny mobiltelefon! *gladast* Ska bli så skönt att bli av med denna jag har nu, batteriet är ju helkass, och jag förtjänar faktiskt en ny! Tror jag! *funderar* Jo det gör jag!

Nu blir det "frukost" Sen duschen o sen iväg till jobbet!

Dagens ord: Unna dig något du verkligen vill ha, det får dig att vara lycklig och må bra!

Inga kommentarer: