fredag 24 augusti 2007

Åh vad länge!




Sitter i Falköping, där jag ska spendera de närmsta timmarna innan jag ska arbeta på tåg 152 till Skövde och Töreboda, för att sedan åka ett tjänstetåg (utan passagerare) tillbaka till Skövde. Och sluta där ca22.30. Åh det är långt att jobba så länge när man börjar klockan 09.00 ca. Men det är ju det jag är anställd för! Att jobba! Och det är ju just det jag håller på med!


Har fått lite kommentarer på min blogg, känns roligt men ändå lite läskigt! Ja självklart är jag så dum som du precis tänkte! Alltså att jag skriver saker på nätet och tror att ingen skulle finna något som helst intresse i att läsa det jag skriver! Intressant kanske är en grav överdrift men det finns ju ändå några få som läser min blogg. Men då ska ju också tilläggas att man får ta mycket med en nypa salt! Jag ventilerar helt enkelt! Livet går upp och ned och så gör också innehållet i min blogg! *flinar* Och nej, du tjuvläser inte mina tankar! För när jag skrivit dom är dom redan tänkta och arkiverade, och kan endast ses över här långt senare än då jag tänkt det! Krångligt! Javisst, varför inte? Har jobbat så länge nu så jag vet inte riktigt vart jag har huvudet! *skrattar*



Har strulat till det i en vänskap, omedvetet! Eller jag o vännen har nog lyckats ganska bra med det båda två, vilket grämer mig lite, men är vi bra vänner som jag tror och hoppas att vi är så har vi löst det snart! Det är det som är bra med vänner, man behöver nästan bara en liten cooling off period och så pratar man något ord om det så är det bra sen! Men det är ju det som är jobbigt oxå, man blir ju beroende av en riktigt bra vän, har man då lite krångligt i den vänskapen vet man inte vart man ska vända sig riktigt! Och att känslor kan strula till och förstöra mycket den vetskapen har nog de flesta lärt sig den hårda vägen!


Har fått en del nya mycket intressanta bekantskaper! Hoppas ni vet vilka ni är! Ni är uppskattade! Ni utmanar mitt intellekt och får mig att le även om dagen många gånger är seg och lite gråtonad!


Nu ska jag inte trötta er mer!




Dagens ord: Fastna gärna i tankar, men lås inte fast dig helt, låt någon ge sin åsikt och du kanske ser en ljusning i mörkret!

Inga kommentarer: