tisdag 21 augusti 2007

Åh pust!

Sitter här allt som oftast! Börjar bli en vana! Och som den vanemänniska man faktiskt är så blir det ju så att förr eller senare hamnar man här igen, och i detta fallet så blir det det tidigare altrenativet!

Allt kan bli så krångligt bara på ett ögonblick! Ett ord, en mening en feltolkning! En signal som går fel, ett missat telefonsamtal, ett meddelande som inte skickats ja det är mycket som kan ändra en känsla eller tanke!

Är inte svartsjuk av mig! Iaf inte i ordets kanske rätta bemärkelse. Men något är det, ingen vill väl vara i skymundan? Eller ibland vill man kanske vara osynlig, men aldrig hos människor man trivs med och man tycker om! Då vill man vara någon, betyda något och känna sig omtyckt och speciell! Vilka svåra situationer man kan hamna i när man bryr sig om! *erinrar mig*



Syster söt är här och sitter bredvid mig med Lucas i knät när jag känner det tryckande behovet att få skriva av mig!

Åh! *pustar* Vad jobbigt allt blev! Men det ordnar sig säkert! *håller tummen*

Känner mig ensam! Trots att jag vet att så är inte fallet! Och fallet är heller inte så att jag behöver vara det om jag inte vill! Är du med? Ja alltså jag känner ett behov av närhet, en sorts närhet som inte fylls av att vara med min lilla ängel utan en annan sorts närhet. Alltså inte SEX för det är inte det de hela handlar om! Utan en innerlig närhet. Oj vad seriöst deprimerande det lät och för att inte säga djupt. Hm. jaja det kommer nog det med! Ska se till att ta hand om mig och lillkillen så kommer nog resten sen när man minst anar det! O antagligen vid helt fel tillfälle, men ack så välkommet ändå! *ler vid tanken*

Dagens ord: Ensamhet kan vara skön, men inte alltid! Ensamhet i en tvåsamhet är bäst!

Inga kommentarer: