fredag 17 augusti 2007

A hard days work!

Ja denna dagen är oxå en som går till historien! Ja som alla andra dagar!
Jobbade 07-13,30 ca.. Fastnade lite i Göteborg eller ja närmare 51 minuter senare lämnar vi perrongen! Vi fick byta fordon då bromsarna på Reginan vi skulle ha inte fungerade!

Bästa vännen Daniel hämtade mig på stationen, vi åker o handlar lite mat o sen b
lir det hämtning av lille sockersonen på dagis o hem och äta! Åh gott när man inte ätit mer än ett äpple på dagen! O bara att få njuta av hans underbara sällskap o charm, Lucas alltså inte Daniel... Han är bara tråkig o dum! ;-) Därför jag fortfarande kan vara vän med honom! *skrattar* Han är kul, lätt och snäll och finns där för mig! Tack!

Men jag var lite snäll idag faktiskt, hör och häpna! Jag slingade Daniels hår och klippte han! Han blev nöjd... Han fick sig en rejäl uppfräschning(välbehövlig tyvärr) *retas för jag vet att DU läser det! *

Resultatet! Obs ej proffsfotograf! Eller frisör! ;-P
Sen har jag inte hunnit med mycket mer! Sitter här och är lite halvt social med folk på msn, om man nu kan kalla det att vara social? Lucas han somnade för en stund sen o mamma tänker nog följa sin söta sons exempel efter en varm och lång ångande dusch! *njuta*

Är sanslöst trött idag! Har sovit förlite.. Ätit för lite! Och jobbat o umgåtts på det! O så såklart lingonveckan.. som grädde på moset! *jeeeeez what a week*


Kolla bara!

Dagens ord: Dagen ljusnar, så gör också livet, efter regn kommer faktiskt solsken, även om man får vänta lite!

Inga kommentarer: