tisdag 14 augusti 2007

Leva ut och reda upp!

Ledig dag! Hör och häpna! Ska bara lägga in en bild från evakueringen häromdagen! *grejjar*


Så! Färdig!

Så vad har egentligen hänt i mitt liv sen mitt senaste inlägg? Tråkigt nog kan jag nog säga att det inte har varit allt för upphetsande, om ens upphetsande alls. *söker i minnesbanken* Nä inte alls faktiskt!

En helt odramatisk dag igår, min söta syster kom hit för att hon inte hade bättre för sig så jag fick henne att komma för att hjälpa mig städa, det slutade med att jag hade ett berg av kläder som täckte hela hallen och ett skrivbord ihopmonterat, mycket mer städat blev det ju inte! Så det får jag försöka göra något åt idag! *enerverad*

Försöker ta tag i mitt liv, för att på något sätt kunna strukturera upp det och få det något liknande det liv jag faktiskt vill ha! Detta kommer säkerligen ta tid, men vad gör det! Tid är väl allt man har? Tid, familj och kärlek!

Ordnar med gammal outbetald ersättning, ny legetimation, ser alltså över de få saker jag faktisk har någon form av kontroll över! Man måste ju börja någonstans och jag har valt att börja där!

Känner mig lite halvt misslyckad för tillfället, vilket jag kan garantera inte är den bästa känslan i världen! Hoppas verkligen alla kan känna såhär ibland så slipper man sitta o inbilla sig själv om att det faktiskt är jättesynd om mig och att jag är ensamast i hela vida världen! *grubblar*

Nej nu ska jag se till att hitta ljuset i slutet av tunneln! Personlig dagsvacka men de försvinner snart! Don´t worry, be happy!

Nu ska jag hänga upp min tvätt, sen blir det en dejt med duschen o sen la stada om söstra mi vaknat!

Söstra mi full flärd i rutschkanan!




Dagens ord: Vägen tillbaka till dig själv är inte alltid lätt, men ta ett steg i taget så finner du det du letar efter!




Inga kommentarer: