torsdag 30 augusti 2007

Nyttig bulle!

Nässjö!


Ja du den staden kan man ju fundera på om den behövs både en och två gånger! Men nu sitter jag här i alla fall.. Dricker en cola och ätit en vaniljbulle.. såg så syndigt gott ut så jag kunde inte hålla mig! Det fick bli min middag eller liknande idag! *ler med ångest* Kunde ju valt en sallad eller så, men nej inte idag!
*skrattar*






Glad idag!
Trots att motiveringen till att jobba är lite si och så, men det fungerar ändå! Ska jobba till 23.01 idag! Jeeezzz.. men jag har trevliga kollegor och massa folk på tågen så det går nog fint idag oxå ska ni se! Har lite ångest över den där bullen jag stoppade i mig nyss. Kunde ju köpt något som faktiskt mättade mer än 15 minuter! Men det man inte har i huvudet får man försöka komma ihåg att man inte hade nästa gång! Hm. *tänker* Det lät märkligt! Men strunt samma!



En go o glad förare sitter vid datorn bredvid min och kommenterade precis mitt febrila knapprande på tangentbordet, han skulle oxå vilja kunna skriva så fort sa han och var imponerad över att jag hade en egen blogg, och jag i min tur blev imponerad över att han visste vad en blogg är!*flinar* Så kan det vara!
Nu är jag tom!
Dagens ord: Var den bästa du kan vara varje dag , allt ordnar sig!




Inga kommentarer: