söndag 5 augusti 2007

Kväll och det är mörkt!

Ja så är det! Det går mot mörkare tider! sa tösabiten bakom skärmen utan att för den sakens skull vara det minsta pesimistisk! Det är ju bara ett konstaterande!

Helgen har varit Guld värd! Lucas kom hem i fredags runt lunch! Och sedan dess har vi hunnit med!
$Lekparken 2 timmar $Vattenkrig i fontänen 1 timma $Bada 3 timmar (sammanlagt)$ Minizoo i Falköping 2 timmar
$ Grilla med syster/moster $ Söndagseftermiddag hos mormor&morfar/mor&far $ Och mängder av MYS $

Lucas i vattenkriget! ;-)

Så ni kan ju förstå att den är Guld värd! Om inte här kommer ett exempel till!

Jag o älsklingen myser!

Är du med nu då? Såklart du är ju inte dum! *flinar*

Lucas ligger i sängen och jag tänker nog följa hans exempel ganska snart! Jag känner att jag är rätt nöjd med min dag idag faktiskt! Lyckades till och med få över bilderna från telefonen in i datorn som var ett sånt j***a bekymmer tidigare! (ursäkta franskan) Men du är det gjort! Stolt! Kanske blir några bilder i bilddagboken oxå! Får se om jag orkar efter att ha skrivit denna totalt urtömmande bloggen! *asgarvar* Seriös värre! =)

Dagens ord: Sakna den du älskar! När ni ses igen blir mötet desto sötare!

Inga kommentarer: