torsdag 23 augusti 2007

Kreativitet på hög nivå!



Har precis sagt hej då till söstra mi som spenderat eftermiddagen här hos mig och Lucas. Började med att hon kom hit med vår nya drog, kaffesirap, och vi tog en fika på balkongen!

Sedan kommer bror oxå, sötaste brodern som finns och så blir det en kopp till, på balkongen såklart! O Lucas han stormtrivs i sällskapet, med all uppmärksamhet riktad mot honom! O så kikar vi såklart på dagens dos av Thoma
s Järvheden på Youtube.. Han är grymt rolig o duktig! *skratt*

Sedan blev det kväll och jag lade Lucas att sova. Då får syster för sig att jag ska klippa henne efter att hon gjort sig själv till überblondin med diverse kemikalier i håret. Började toppa henne som hon begärt, sedan blir det åka av! Alltså inte bildligen. Hon pratar om att hon vill ändra frisyren och jag är inte sen att klippa kort! *flinar* Kännde hornen växa där ett tag! Matilda bara känner i bak och blir brutalt förvånad o frågar vad jag håller på med och om jag är klar snart så att hon kan få titta på mitt senaste mästerverk! Jag bara ler lite försynt och fortsätter utan att någon som helst hänsyn till hennes åsikt eller yttranden! Besvärad sitter hon stilla på den gröna lilla pall som jag tillägnat tillfället!


När jag en halvtimma senare är klar tittar hon sig i spegeln och konstaterar att hon är grymt nöjd med mitt frenetiska klippande som dessutom givit ett gott resultat! *ler stolt* Jag tar några foton, hon e sötast hon!

Så nu har jag klippt två söta människor inom loppet av en vecka o båda blivit minst lika söta som innan! Så kul! Kanske är lite duktig på något trots allt! *flinar*

Nu är det snart dags för sängen, för imorgon blir det tidigt.. Sju ska vi gå upp jag o busen! Lämnar honom på dagis vid halv nio sen ser jag honom inte mer på en vecka, sen blir det att jobba till strax före 22 imorgon kväll! Pust! Men det blir fint vid löning det! *ler gott*

Dagens ord: Omge dig med människor som får dig att må bra, det krävs för mycket av dig om du ska anstränga dig för att vara lycklig!



Inga kommentarer: