lördag 25 augusti 2007

Jalla jalla! (Skynda skynda)

Tiden går fort när man har roligt sägs det ju, har inte gjort vidare mycket idag och kan heller inte påstå att jag haft sådär jättekul, men dagen går jättefort ändå! Märkligt det där tycker jag! *funderar lite* Jag menar tiden går ju knappast fortare för att man har roligt, man tror ju att den gör det men icke. Sitter man bara och rullar tummarna ja då kan det ju kännas som om tiden står still ibland, men vips så gör man något annat och tiden är plötsligt ikapp och förbi! *snurrig*

Pratade med en jättetrevlig ny bekantskap i telefon precis, om man nu kan kalla honom bekant när man inte tekniskt träffat honom men trevlig kan man definitivt kalla honom! Han är ute på en "träff" ja inte en dejt utan en träff med likasinnade och andra likasinnade! Jag vet du förstår inte med det var heller inte meningen! *skrattar*


Vad mycket trevliga människor det finns i detta långsmala land! Jag är helt förundrad, och tänk då på alla trevliga som återstår att bekanta sig med! *ler vid tanken* Livet leker för det mesta, ta det för vad det är bara och gör vad du kan för att påverka det i positiv anda.

Ska snart åka och jobba! Ska jobba nattåg från Göteborg senare, men först en sväng från Falköping till Skövde och från Skövde till Göteborg! Motivationen finns ännu inte för att jobba ikväll, har solat precis och ska in i duschen, plocka i mig linserna och kanske platta håret sen får motiveringen bli att jag får lön nästa månad igen! Och tanken på att man får det löser ju en del andra vardagliga problem såsom vad man ska äta och betala räkningarna med/för!

Nähä gott folk! Nu ska jag sätta lite fart på fläsket! *flinar*

Dagens ord: Ta kontakt, det är inte farligt, du kan bli glatt överraskad!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"träffen" var Autist & Asbergerssyndrom föreningens årliga träff; och jag var där i egenskap av personlig assisten ;)

Sirlig sa...

Du är för skön du! haha..