fredag 31 augusti 2007

He came home!

Åh nu är jag inte ensam hemma längre! Lucas kom precis, eller ja Daniel ställde upp och hjälpte mig hämta honom eftersom det inte riktigt passade in i exets beräkningar att lämna honom hos mig idag! Men det ordnade sig ju som allt har en tendens att göra till slut! Och nu är han här! *själaglad*

Lite nervös över något/någon! Men det ordnar sig, den som lever får se brukar jag ju säga, och så är det även denna gång! Ser fram emot imorgon! *ler*



Nu ska jag o sötisen städa lite sen blir det nog lunch och vila! *skrattar* Behöver ju inte överanstränga sig bara för att det är fredag och dåligt väder!

Matfestivalen i Skövde! Denna helgen, den är i full gång redan och som alltid när den är så är det dåligt väder! Kanske stämmer som vissa falköpingsbor säger att Skövde trots allt är staden Gud glömde! *funderar* Men vadå det finns väl inget dåligt väder utan bara dåliga kläder? Eller vad är det man fått inpräntat som liten? Jaja tillbaka till Matfestivalen, diverse restauranger och dylikt får en möjlighet att visa upp sig genom att laga mat och sälja öl och vin! Trevlig tillställning om det inte vore för det faktum att hela Skövde vid denna helg förvandlas till en total fjortisfest. Det var ju kul när man faktiskt var fjorton men nu när lillasyster till och med tycker det är fjortis ja då känner jag mig både gammal och väldigt ofjortis! *skrattar*

Har blivit väldigt slapp med språket här på min blog och det ber jag om ursäkt för! Illa illa! Men har tappat befattningen litegrann denna vecka som kommit och gott! Men det är lugnt poularn som en skön sköldpadda säger! Det ordnar sig! *ler*

Dagens ord: Var alltid dig själv! Varesig du är för lat för att låtsas vara någon annan än den du är eller om du faktiskt bara är ärlig! Du som dig själv är alltid härlig! *blinkar*

Inga kommentarer: