måndag 27 augusti 2007

Life knocks you over the head sometimes!


Allt är brutalt verkligt ibland, och ibland går man som i en dimma utan att finna vägen varesig framåt eller bakåt! Daniel ringde precis, han söta, rara underbara mamma är sjuk igen. Åkte in till sjukhuset idag igen, fan att dåliga saker alltid ska drabba bra människor. Måste vara därför jag inte tror på Gud, Gunnar eller Bert som engligt någon bok som någon någongång ska ha skrivit ska sitta däruppe och bestämma. *pekar frustrerat*

Daniel! Du ska veta att jag tänker på dig och dina föräldrar nu! Ni klarar det här, ni är starka kärleksfulla människor!
*ont i hjärtat*

Men så samtidigt är jag glad åt något helt annat! Vill inte säga vad, bara att det något som gjort ett intryck på mig det senaste, vet bara inte än om det är bra eller dåligt! Men det känns bra just nu iaf! *ler*

Är ledig idag! En såkallad fridag, en sådan dag som jag faktiskt fått reda på flera veckor innan och som jag jobbar utefter! Alltså jag får reda på de dagar jag är ledig, så ska jag jobba alla dom som jag inte är det! Kristallklart!

Jag är bedårande!
Vadå tror du mig inte? Who cares? *skrattar*

Inte så motiverad att skriva uttömmande här idag! Lyssnar på My newfound lover, Tuva Nuvotny sjunger den i Smala Sussie! *nynnar*

Dagens ord: Vissa saker är man aldrig beredd eller redo för, du är starkare och tryggare än du tror, finn ditt inre lugn i en tung stund så ser du nästa dag ljusna om bara en liten stund!

Inga kommentarer: