tisdag 21 augusti 2007

My whole life has changed!



Ännu en helg till ändå och en ny vecka har påbörjats och är redo att fortsätta allt som oftast med stormsteg! Märkligt att tiden kan gå så nedrans fort trots att man inte tycker man hinner med något!

Bästa vännen Daniel gick precis ut genom dörren, han är knäpp, rolig, barnslig och mycket speciell, som kommer att ha ett specciellt ställe i mitt hjärta, förhoppningsvis väldigt länge! Han har tagit hand om min älskling idag, de följde med ner till Nässjö tidigare idag båda två. Sen har de varit hos en av hans vänner, och så har de busat o ätit här hemma o till slut somnade min lilla ängel som just den lilla ängel han är i min säng helt utmattad! *mamma älskar dig*

Som alltid en superdag på jobbet, även om allt inte funkar som man väntat sig så gäller det att ta det för vad det är och gilla läget på något sätt, har nog väldigt lätt för det. Inställning är A och O, det blir inte roligare än man gör sig! *ler*

Ska snart lägga mig bredvid sonen och sössa sött jag oxå!

Intressant det här med hur humör och självkänsla kan svänga lika fort som pendeln på en klocka. Ena stunden är man usel och hemsk och nästa stund är man bäst i världen nästintill! Men antar och hoppas att alla någon gång upplever detta! Men vad gör det! Den som lever får se brukar jag leva efter! Och det stämmer väl? Eller? *funderar*

Kanske inte just i denna stund är eller ser ut som jag vill, men jag får väl försöka göra det bästa med det jag har! Mig själv är ju allt jag har att "spela" med så jag får köra på det! *skrattar* Imorgon är en annan dag, ta den som den kommer och se till att skaffa dig en ny erfarenhet eller två så mår du bra! Erfarenheter fungerar nästan lite som vitaminer! Eller tandborstning! *veckar pannan djupt i funderingar*

Nu ska jag sova! Så gott så! Har varit trötter idag!

Dagens ord: Är du varken smartast, snyggast eller charmigast använd humor även om den är dålig! *flinar*





Inga kommentarer: