onsdag 29 augusti 2007

Pink eye!?

Börjar med att skratta åt tanken att ni tror att jag är pinkeyed idag! Iofs skulle du se mig skulle du kanske tro det! *flinar* Men så är inte fallet.. Har kliat mig i ögonen hela natten, vet ej vad jag har fått för skit i ögonen men något är det som gjort att det kliar och svider. För lite sömn kanske? *flinar finurligt* Nej, men det kan ha något att göra med maten jag lagade igår, starkt, så nu kanske jag skadat hornhinnan lite så jag ska gå hem från jobbet nu redan klockan 08.20 och vila ögonen! En dusch först sen blir det ett mörkt rum i någon timma eller två!

Weird things are happening!

Jisses vad jag ogillar att vara sjuk! Orka vara hemma o stirra på väggarna? Kan iofs försöka få in datorn i sovrummet på skrivbordet där den ska stå, och kanske lyfta ett finger för att få iordning lite hemma! Kan inte bara ligga eller sitta stilla, dock ska jag nog göra just det en stund när jag väl är hemma!
"Kärlek i dina ögon är det bästa drag du har, men jag är ganska nöjd med att du är så underbar! "(Skinny)
Är glad idag! Trött, men glad! Hade tänkt vakna med ett leende på läpparna, men för att kunna vakna betyder det ju att man faktiskt måste sova vilket jag konstig nog missade inatt! Märkligt hur det kan bli! *skratt*

Skriver nog kanske mer sen!

Dagens ord: Paradoxer uppkommer dagligen, du behöver inte alltid välja sida, men det kan vara svårt att inte ta ställning eller ge en åsikt!



Senare!
Har nu lyckats sova bort en hel dag! En hel dag bara borta! Arkiverad! Puts väck! Och utan att jag har gjort ett dyft! Inte nyttigt det här! Men nu blev det så så de är ju bara att gilla läget! Syster kom precis in genom dörren! She´s my darling! *flinar* Har så kul med henne, känns alltid avslappnat och aldrig tvunget! Känns rätt gött faktiskt!

Ska man våga eller inte? Jo för jag vill inte ångra något o det skulle jag göra om jag inte vågade denna gången! Brukar iofs våga och inte banga på saker, så så får det bli även denna gång! Känns bra! JA! Absolut!

Nä nu blir det o vara så social man kan vara! Ögonen känns bättre nu iaf! Skönt de!





Inga kommentarer: