måndag 1 oktober 2007

Absolutely worthless

Så kan man känna sig ibland! Så känner jag i detta nu! Sitter här och tycker till och med lite smått synd om mig själv för att jag har så mycket att ta tag i. Men gör jag något åt det? NEJ! Det är det enklaste svaret, det finns ju alltid en mängd undanflykter och liknande men varför dra en vals när det är lika bra att vara ärlig både mot sig själv och andra!
*tänker*

Diskuterat en hel del om självvärde med en bekant i helgen! Den kvinnan kan prata för sig och sina åsikter och det är imponerande. När jag satt där med henne och stod för den personen jag är, eller iaf vill vara så konstaterade jag nog att hon hade mig i nålsögat. Hon visste vem jag var!



Nu har MW åkt hem efter nästan en vecka i Skövde och hos mig. Vi har inte gjort sådär vidare mycket. Var hos mina päron i fredags och i lördags var vi på grisfest i Lidköping.. Båda kvällarna var toppen! Och nu sitter han på bussen upp till sin lilla by och jag vet inte när vi ses igen!

Jobbar hela dagen imorgon så min älskling och jag får sova hos mina föräldrar så de kan lämna och hämta honom på dagis. Vilket i sig är toppen att de ställer upp på och kan göra. Men vill klara det själv med! Sitter för tillfället i lite av en svår situation.. Älskar mitt jobb! Det bästa jag haft, men kan komma att behöva sluta för att kunna vara den bästa mamma jag kan vara! Problematiskt jag vet! *frustrations utbrott*

Nu ska vi äta!


Dagens ord: Ta en sak i taget, varje liten sak du ordnar upp gör att det blir lättare att andas.



Inga kommentarer: