onsdag 24 oktober 2007

2 dagar kvar o allt blir pannkaka

Skit också!
Orka ta itu med saker man redan tyckts sig ta itu med? Sitter här nu och den där A-kassan sedan i våras strular fortfarande..Fick tillbaka alla papper idag för jag missat 1%.. en ynka procent. Pinsamt! Kunde inte handläggaren tagit det på telefon? Måste de alltid krångla till allt så förbannat? Jag har ju faktistk fyllt i allt annat.. *arg* Så nu blev jag fattig mycket tidigare än beräknat. Skyldig mor pengar för något jag knappt kommer ihåg längre och så får jag inte de pengarna före den 25 nästa månad.. BAJS!




Jaja nog om det! Pratar med Daniel i telefon för tillfället.. Pratar om honom om min uppkommande hemsida. När det nu blir av, men det ska bli av iaf.. Det ska jag bevisa för mig själv!

Idag har jag ingen motivation alls.. Pratade med turfördelningen och fick reda på att jag jobbar kväll imorgon oxå när Lucas egentligen ska komma hem.. Dilemma dilemma dilemma!


O så ringer Arvidsson oxå.. Vill gå på stan, men har inte tid till det idag tyvärr! =(

Shit.. allt blir pannkaka!

Men det är bara att åka på semester o sen ta tag i saker när jag kommer hem!

Dagens ord: Alla dåliga saker kommer alltid på samma gång.. Deal with it!


Inga kommentarer: