måndag 22 oktober 2007

Seriöst störd

Ja det är jag det! Haha.. fast på ett bra sätt hoppas jag! Hm.. blir numera ännu mer frustrerad på hur jag skriver i min blogg, borde skärpa mig! Men i stridens hetta så är det svårt att tagga ner på knapprandet på tangenterna och faktiskt reflektera över vad man just i denna stund vräker ur sig i form av skrivna ord på nätet! *funderar*


Är i Nässjö, och ännu en gång så funderar man på vad den här staden är bra för, har säkert många fina egenskaper men inga jag ännu upptäck. Förutom då enastående kollegor vet jag inte vad denna stad avlat!
Igår var ju en dag som alla andra på tåget.. Eller nä inte riktigt..


Jag hann med att bli friad till, han tjatade om dejter och jag tackade så mycket för visat intresse och gick vidare.. Senare på kvällen så blev jag hotad av en kille som försovit sig och missat att gå av vid sin station.. Men efter att pratat med honom i tio minuter och lugnat honom så lugnar han sig och inser att det faktiskt inte är mitt fel och han ber till och med om ursäkt.. Wow.. ursäkt! Det händer inte varje dag!

Tänker massor på Mathias.. Älskar honom jue! Men inte på det sättet jag skulle önska! Han är helt underbar den killen! Och jag låter honom vandra ur mitt liv med en bit av mitt hjärta i handen! Men så är det väl! Allt är ge och ta.. Han gav mig värme, skratt, vänskap och trygghet och tar i sin tur en del av mitt hjärta. Saknar honom!

För övrigt är det bara några få dagar tills jag befinner mig på playan i Thailand och gottar mig! Ska bli skönt! Helt mör i kroppen efter en sommar non-stop på tåget! Jag förtjänar det!

Nu ska jag snart lämna Nässjö för att åka till Göteborg. Sedan upp till Falköping och slutar runt sju ikväll!
Sprang på en tidigare dejt i morse på stationen i Skövde, kul att se han.. Söt som vanligt och med utstrålning som heter duga! *ler*

Dagens ord: Ta ingen för givet, allra minst dig själv!



Inga kommentarer: