lördag 6 oktober 2007

What to do what to do?


Funderar över vad jag ska hitta på ikväll.. Börjar ju inte jobba förens klockan 14 imorgon så det känns ju helt och hållet bortkastat att bara spendera kvällen ensam hemma för att man behöver städa eller liknande! Så jag funderar starkt på att hitta på något lite smått roligare än städning en lördagkväll! Då kommer då den stora frågan! Vad ska jag hitta på? Lite sent påkommet om man ska gå ut lixom, och jag är inte den desperata typen som går ut själv (alla som går ut själva är såklart inte desperata, bara lite) är bjuden på förfest men sen är själva festen restrikterad till INVITES ONLY så där går jag bet också. Föräldrarna är söta o rara och till och med ursköna att umgås med, men så kommer det berömda men;et ja men jag är inte på sånt humör idag.
Jag vill se folk!

Ja o MW.. hihi fast i omvänd ordning!

Nä nu blir det nog att vila en stund för att vila hjärnan lite fast det är klart det är ju sent.. hm.. tänk om jag somnar för natten! Men nääää.. det gör jag väl inte! Jaja det blir nog väl!

Grannjäveln borrar i väggen så jag spelar musik för honom/henne.. haha.. Grannlåten med Thomas Järvheden! Såhhh bra!

Dagens ord: Ta dig i arselet och gör något! Det är ju för f*n lördagkväll!


1 kommentar:

Anonym sa...

nejmen vilken söt liten rackare. och keps hade han på sig oxo.