onsdag 10 oktober 2007

Men vad fan

Lyssnar på musik och känner mig smått otillfredställd med mitt besök till vår lokala ICA butik här i Hentorp. Köpte nämligen fiksgratäng för när jag gick förbi frysdisken kände jag ett sug i magen efter just en sådan till lunch idag innan jag ska bege mig ut i jobbet för dagen. Men så när jag kommer hem konstaterar jag att jag köpt en sådan som inte kan värmas i micro utan ska värmas i ugn i 45 minuter! Ja du hörde rätt, 45 minuter, för en jävla färdigrätt. (ursäkta franskan) och nu är jag inte ens säker på om jag hinner äta den innan jag måste åka! Åh dilemma!
*frustrations utbrott*



Pratade med en trevlig internet bekantskap igårkväll.. Han analyserade mig efter det att min text löd som följer: I won´t ever be done analyzing myself! Han beskrev mitt liv som
en informativ dramakomedi kanske haha det tycker jag var en himla rolig förklaring på mitt liv och min blog! *skrattar* Han och jag satt tillsammans och var amatörpsykologer o kom väl någotsånär nära uppfattningen av oss själva och varandra utan att vara sådär konstnärsdjupa som är ännu ett begrepp han gärna använde! *flinar*

Nu ska jag slänga in min fiskgratäng i ugnen och duscha under tiden tror jag minsann! Och har ringt MW flera gånger redan men antar att han sover som i koma så får nog vänta ett tag till.

Dagens ord: Mår du skit? Tyck inte synd om dig! Ansträng dig så får du en toppendag!


Inga kommentarer: