söndag 7 oktober 2007

Ågren!

Var ute igår såklart! Efter alla turer fram och tillbaka angående hur jag skulle göra med kvällen så slutade det hela med att jag gick på studentfest med tema Fjortis.. haha syster o Maria var såå söta så! Och trevligt hade vi! Lyssnade på massa lite halvB musik och satt på balkongen och lyssnade på en kille som lirade gitarr och skrålade ikapp!

Sen hamnar jag hemma hos en killkompis som jag ska kika på film med men jag somnar i stort sett när jag satt mig i soffan så vi bestämmer oss för att sova.. Vaknar vid nio och han fixar frukost.. Värsta lyxigt ju! *flinar* 'Tänk att ha det så varje gång man är bakis..

Har dock kommit fram till att jag inte ska gå ut på bra länge nu! Igår räckte för ett tag framöver. Kan ta ett glas vin med mor och far nästa gång det rycker i tarmen istället!


Lucas grimaserar! Så söt.. vart får han allt ifrån?

Varför måste allt vara så nedrans komplicerat? Förstår det inte? Man säger att saker inte blir bättre än man gör det.. Men försöker man göra det enkelt i livet så blir det inte mindre komplicerat ändå. Komplicerat blir som en infektion som livnär sig på livet, som suger ut den del i allt som är enkelt! Jaja allt har väl en förmåga att lösa sig om inte av sig självt så efter lite eftertanke och handling..

Sitter och funderar på att flitrera lite luft och sen titta på Transformers i min stilla ensamhet. Damen är nämligen ledig imorgon hör och häpna!

Dagens ord: Allt handlar om hur du tolkar saker! Lyssna inte på vad man säger utan vad man menar!

Inga kommentarer: