fredag 26 oktober 2007

Nu är det banne mig snart!

Snart sitter jag på flyget.. *kittlar i magen*

Jobbade idag! Det gick fint.. fast vi fick stanna i Mullsjö och byta tågset till ett med fel på datorn så vi fick köra i 80kmh till Falköping.. Men sen mot Göteborg var det full fräs igen! Hade pratat om en rökpaus med en ny bekantskap när jag var i Götet i hela 30 min.. Trodde inte det skulle bli av.. Men så fick jag ett mess vid åtta o det högg till i magtrakten. Haha det blir av! Väl nere ser jag varelsen framför mig.. En kram och så började jag babbla som vanligt, fast det ovanliga var att jag fortsatte babbla fast jag kanske inte skulle gjort det! Men vad gör det? Föruom tinnitus och skavsår i öronen så lever han iaf det vet jag! *skrattar*
Skitkul att se honom!


Nu sitter jag här fast jag vet att jag ska upp snart.. Men gör jag någonsin som jag borde.. Sandra kommer hit imorgon förmiddag och säger hejdå! O Daniel kanske gör detsamma.. Vi får se!

Sen bär det av mot El Stockholmo och Arlanda där vi flyger iväg till varmare breddgrader.. Skönt ska det bli, och häftigt att se denna nya värld..

*pirr på massa sätt men bara bra*

Nu ska jag hänga upp tvätten jag satte igång före jobbet förut och sen blir det att sova..

Musiktips.. Bright Eyes! Very gooooood!

Dagens ord: Våga!



Inga kommentarer: