fredag 19 oktober 2007

It´s all torn to bits and pieces!

Ont! I hjärtat och själen! Tar ett tag för att läka.. om det gör det... det hoppas jag innerligt! Förlorat honom. Och visst är det en ny dag idag men det känns inte lättare! Gråten sitter kvar och sticker och svider i ögonen som salt i sår. Men ska försöka att inte tänka på det som hände igår!
Sitter nu i Göteborg. En härlig stad i min mening!
Har längre uppehåll här! 08,02-11,02 så jag ska läsa mitt nyförvärv, Alchemisten! Ska bli spännande tycker jag! Har pratat med personalchefen i Väst också och fått reda på att jag får en100% tjänst med början första november! Dagen som började så urtaskigt börjar faktiskt arta sig!
Jag är inte ensam!
Dagens ord: Gå emot dina principer det kan faktiskt leda till något utöver gränserna!

Inga kommentarer: