måndag 8 oktober 2007

Still going strong!

Har spenderat en stor del av dagen med att städa! Jisses vilken tid det tar när man ska damma och skura utöver det vanliga plockandet! Men fint blir det, och det är ju härligt! *ler*

Har pratat med HONOM idag oxå! Så glad att han fortfarande pratar med mig efter att jag betett mig mer än lite knepigt det sista! Ber om ursäkt för säkert sjuttiofjärde gången i ordningen! Men jag är sån. Komplicerad, paradoxal, störd och knäpp! Kan inte rå för det! Ska försöka uppdatera mig till en senare version men det kan dock ta lite tid eftersom nedladdning till de få hjärnceller jag har kvar inte går så fort, så stå ut med mig snälla!

Guuu va skönt det är att det är rent överallt.. Eller nästan överallt iaf! Nu ska jag försöka kränga på mitt ena sofföverdrag vilket egentligen tycks vara en sjumanna uppgift men ska försöka mig på uppdraget själv. Hm.. Får se hur det går! Vore lite tråkigt att ha färgat tyget och sen inte få på det på soffan. Blir så väldigt dyrt att köpa ny soffa ju. *tänker*







Sandra var här nyss och jag visade henne lite Facebook eftersom hon nyss blivit medlem där! Skoj.. Vännerna samlas! Då slipper man ju träffa dom i verkligheten och kan hålla sig uppdaterad ändå. Eller nä.. det är mycket trevligare att träffa folk IRL. Det tycker jag iaf. Visst att nätet är ett bra komplement och gör kommunikationen mellan vänner och människor mycket enklare men det går ju aldrig upp emot att se någon i ögonen och se minspelet på den man pratar med!

Nu ska jag nog fortsätta städa mitt badrum för att sedan avrunda kvällen med en film. Vet inte vilken än men det löser sig nog, har ju några godingar i hyllan!



Dagens ord: Never underestimate the power of words!


Inga kommentarer: