torsdag 18 oktober 2007

Helt jävla pajj!

Vet inte vad jag gjort för att alltid hamna här? Det var jag som tog steget, jag som gjorde valet. Och det lider jag ett helvetes kval för nu!

The ugly cry! 18/10

Försöka analysera sig själv kan ju vara smått intressant, men i denna stund är det svårt att vara objektiv. Jag är ett svin, eller åtminstone så känner jag mig som ett sådant. Ja inte ett sådant som går med trynet i leran utan snarare ett sådant hjärtlöst as som sårar och är iskall och beräknande.. Utan kanske den beräknande delen för jag gör näst intill alltid saker utan att tänka över dom först!


Mycket passande låt!
Dia Psalma LUFT


Vad är jag? Vad förtjänar jag? Vem behöver mig? Vad behöver jag?

Skriver med större text för det känns som om jag syns mer då!
Ja jag tycker synd om mig själv, och ja jag trycker ner mig själv i marken. Men idag är det skillnad, idag känns det som jag faktiskt förtjänar det! Men det är som det är, bara att gilla läget. Men för Guds skull! Tyck inte synd om mig! Jag reder mig.

Malin, vad fan ryck upp dig! Han vill inte ha mer med dig att göra! Jobbigt att man en dag kan ha någon så nära och nästa så oändligt långt borta. Jag förlorade min bästa vän någonsin idag, det är tungt! Mitt hjärta rivs i bitar vid tanken och ögonen väller över med tårar. Men tiden läker alla sår? Är det inte så man säger? Det återstår att se om det är sant!

Orkar inget! Klarar inget för tillfället!

Men imorgon är en annan dag!

Mathias Wiberg.. Vad du än tror är du underbar! Glad att jag fick dela en del av ditt liv!

Inga kommentarer: