tisdag 23 oktober 2007

Fika is the shit!

Ja det var ruggigt nice att sitta på några av Skövdes uteserveringar o prata med kusin vitamin vid namn Marieh idag.. Två timmar spenderade vi med lätthet och med mycket skratt och dålig humor! Om det är något vi två töser är bra på så är det att driva med varandra oss själva och andra. *skrattar*
Tackar för det kusin söt! *bockar*


Marieh och jag på Skafferiet!


Annars så har jag klippt mig lite till idag. När man väl varit under saxen är det svårt att hålla den därifrån, blir som ett ömsesidigt beroende! Men vad gör det? Hår växer ju! Bra att förnya sig själv, och jag är inte den som är den. Provar gärna nya saker! *modig*

Har förstått att det finns en eller två villsna själar som faktiskt läser vad jag skriver här, roligt tycker jag men ta det inte på för stort allvar. Jag är en seriöst störd person som gärna påpekar mina egna tillkortakommanden och brister men det står jag även för. Jag kan handskas med de flesta olika sorters människor tror jag och jag är starkare än jag själv ger mig credit för, men det är påväg att ändras. Börjar varje dag med ett leende, so if life punches me in the face sometimes I just punch back you see. Svenglish is good!!! *ler fånigt*

Söta Sandra var här förut o klippte mig då, sedan drack vi två koppar Ceylon garden tea och varsin bit kladdkaka.. *gottar mig* eller om det var före klippningen men skit samma. Sedan kollade vi på allsmäktige House och förundrades än en gång att den fiktiva mannen kan vara brutalt ärlig och elak men ändå komma dit han behöver. Älskar honom tror jag minsann! *ler generat* Nädå men han är grym. Jaja nog om det! Sandra knallade utanför dörren nyss och jag trodde jag inte skulle få ihop så mycket som en mening här idag men tji fick jag! :-P

Nu ska jag kika runt lite sen blir det sängen, jobb imorgon som vanligt!

Dagens ord: Förnya dig själv! Det behöver inte betyda att du inte gillar ditt jag i nuläget, men alla har rum för förbättring!



Inga kommentarer: