torsdag 11 oktober 2007

Very nice, fågelbajs

Dricker the och filosoferar! Eller kanske inte riktigt. Vilken lögnare jag är! Dricker the gör jag visseligen men filosoferar ja det vet jag inte! Försöker kanske men hjärnan känns som att den för tillfället har samma konsistens som gröt och börjar nog snart rinna ut ur både näsan och öronen! *skrattar åt sinnesbilden*



Idag då?
Jo jag ska ta tag i att städa färdigt de rummen jag inte hann med på min storstädardag så kommer det kännas mycket lättare sen att vara hemma och ha gäster här i helgen! *pust* Men städa när man är förkyld och har lingonveckan är ju inte det mest lockande. Och jag kan inte ens säga att jag har tur med vädret, för det är kass! Sen börjar jag jobba vid fyra typ! Ska åka till Nässjö två gånger idag om jag inte missminner mig!

Är brutalt trött idag! Trots att jag sovit länge! Men I blame the förkylning!

Oh. mammas lilla älskling kommer hem imorgon! *gladast*

Oj... nu dog hjärnan plötsligt!
Kommer inte ut någon gröt än, men det är nog nära nu! Fick total writers-block! Jösses!

Hm..

*tom*


Dagens ord: Om hjärnan känns som gröt.. *tänker* Beware the gröt!!!!! (uttalas med spökröst, om spöken nu har en röst). *ler*



Inga kommentarer: