söndag 21 oktober 2007

Reunion!

Dagen efter kvällen före!
Som lätt sköljdes ner med lite för mycket att dricka med en sidorder av babbel.

Var då på klassåterträff med niondeklassarna. Vi var sju personer ifrån min klass. Vilket jag kan tycka är lite kass men vi hade trevligt vi som var där iaf! Var kul att se så många som man verkligen inte sett på tio år! Många var sig lika medans andra förändrats radikalt! Häftigt att se!


Jenny och Sofia! Sötisar som vanligt!

Själv kom jag inte i säng före fem inatt heller. Måste ta mig i kragen när det gäller utekvällarna.. Shit det kan ju sluta illa nån dag det där ju! Har kanske inte alltid tur! Men men..

Babblade i telefon en hel del inatt oxå! Spännande värre.. Men trevligt.. Trots att Elgåsen nu har möjlighet att mobba mig för all framtid eftersom han då lyckats spela in när jag pratar i telefon.. Om snatterier och allt möjligt konstigt.. haha men det får jag väl bjuda på antar jag! No regrets!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka och jobba.. Smidiga Malin som vanligt! Men det har jag klarat förut så varför inte idag! hihi..

Dagens ord: Det förflutna kommer ibland på besök, kom då ihåg att du är en annan person nu!





Inga kommentarer: