torsdag 3 april 2008

Den som låter högst

*skratt*

Pratade precis med Arvidsson i telefonen.. Hon är ju rolig! Vi pratade bebissjuka.. Alltså inte bebisar som är sjuka utan att vi båda är sjuka på att "vara med bebis". hihi

Hon tyckte som så att hon jag och Regina + våra gubbar (som hon uttryckte sig) skulle ta in på hotell med intilliggande rum i höst och ha lite rajtan tajtan.. Tävla frågade jag då? Nej.... Då handlade det om den som låter högst borde det ju hända något med! *asgarvar* Haha rätt så rolig teori. Den som låter högst får en bulle i ugnen! *skrattar lite till* Ja hon är rolig hon! O så la hon till att Henrik verkade farlig för att det är dom som är lite sådär snälla och mesiga som ofta är lite farliga.. *skrattar ännu en gång* Jag svarade att han är nog den kaxigaste kille jag stött på.. Hon svarar att jag inte får säga vad hon sagt till Henrik och skrattar sådär försynt som man kan göra ibland.. Jag säger att jag ABSOLUT kommer tala om det.. Hon säger OK gör det.. Säg det där om snälla och mesiga.. haha.. och det kommer jag göra... Nu jäklar vad dom kommer ha kul och mobbas med varandra.. Båda är ju härliga, retliga och roliga så det ska bli ett spektakel att se dom båda i samma rum nångongång inom snar framtid..

*skrattar*

Inga kommentarer: