onsdag 9 april 2008

Glasögonorm

Har näst intill precis kommit hem ifrån stan där jag shoppat loss lite. Inte bra det där med shopping, men nu är det klart med det för denna månaden, fast det är klart mat ska ju inhandlas det med!

Shoppade två par glasögon. Ett par fcuk, superschysssta till vardagen och ett par osiris solisar med skärpa. Det blir nice som satan! Så nöjd.. Köpte en jacka till sonen, fin fin! Och en tröja till mig, mest för att den var billig och en sån där bra släng-över-vad-som-helst-tröja.. =)

Nu ska jag göra mig lite te, sen koppla datorn till stereon så jag kan lyssna på hög musik som för tillfället innebär nya Maggio skivan. hihi... Sen blir det att städa så det blir härligt att få hem sonen imorgon och älsklingen på söndag! =)

Glasögonen kommer nästa vecka btw. Så nöjd! hihi

Dags att sätta igång då kanske?

Inga kommentarer: