fredag 11 april 2008

Fredags fiesta

Sitter och päser i soffan med Lucas intill mig!

Vi (jag, Lucas och Henrik) har varit på stan och kollat fotbollsskor och jacka till Henrik. Shoppat lite smått till Lucas och handlat lite mat till ikväll. Vi har även hunnit med att bowla! =) Lucas fick hela 84 poäng på en serie! Det är inte dåligt det för första gången. Duktig kille min son!

Nu har vi precis ätit lite glass jordgubbar grädde och banan och Lucas ska nog vila litegranna för han är trött som få! Henrik sitter i andra soffan och ska precis börja lösa ett korsord. Vi är som ett gift gammalt par redan.. Men det är jag helt till freds med! *skrattar* Vi har så grymt trevligt, avslappnat och roligt tillsammans och sättet han tar sig an Lucas är faschinerande!

Nu ska jag passa på att störa Henrik i hans korsord innan han är färdig så jag kan få verka lite duktig!

*vinkar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.