tisdag 8 april 2008

On the train

Sitter på tåget, andra våning, vagn 3 plats 48 mellan Nyköping och Flemingsberg och är återigen på väg mot Skövde. Känns underbart att ha träffat en kille som man inte vill vara utan! Träffar honom på fredag igen så inte fullt så jobbigt att åka ifrån honom idag! Ska jobba ikväll och sova på hotell i Skövde. Sen slutar 05.22 imorgon bitti.

Blev en spontan tripp till Nyköping.
Satt hemma med ett glas vin i handen och tittade på Dukes of Hazzard när Henrik ringde och talade om att han skulle få en körning till Göteborg och tänkte kika förbi hos mig på vägen hem till Nyköping igen. Jag tänkte en kvart och så kom jag ju på det att jag var ledig igår (måndag) och börjar sent idag. Så varför inte. Då slipper han åka själv i flera timmar och jag får chans att träffa den personen som har kommit att betyda så otroligt mycket för mig. Älskar honom!

Sitter iaf på tåget nu! Är snart en erfarenhet rikare! Aldrig surfat ombord på tåget förut så nu vet jag hur det funkar, vilket kan vara ganska bra att veta när man jobbar som tågvärd även om de inte kan ansluta till internet på våra tåg, det kan ju ändå komma frågor om det! =)

Saknar honom redan och jag har inte ens kommit till Flemingsberg än, där jag för övrigt ska byta tåg! Wiee.. Jag älskar verkligen att vara tågresenär! INTE. Tiden går så långsamt jämfört med när man jobbar.. Jaja..

Nu ska jag kika lite facebook och bilddagboken innan det är dags att stiga av!

Dagens ord: Var spontan! Det mår du bra utav!

Inga kommentarer: