söndag 6 april 2008

So sleepy

Rödvinsglaset står här intill mig. Jag ser der i periferin men det var inte så gott som jag hoppats. Det är det som är så lurigt med förhoppningar och förväntningar. Som just nu i denna stund när jag hällt upp ett underbart glas rött, jag har väntat på denna stund sen igår, och nu när jag äntligen får läppja vinet så smakar det inte som jag hoppats. Det uppfyller inte de förväntningar jag byggt upp. FAN!

Ska snart hoppa in i duschen. Funderar på att plocka lite här hemma först, men vet inte om jag orkar! Är helt slut! Jobbade 16-03 igår/natt och har jobbat 12-19 idag så det är väl helt tillåtet men ändå. Söndag kväll, ledig imorgon och har all möjlighet att bara njuta av mitt eget sällskap. Men icke.. Hm.. får se vart kvällen tar vägen!

Henrik ringde rätt så nyss.. Han jobbar 20-06 tror jag och han fick precis en körning till Göteborg. Det måste ta typ runt 4 timmar att åka dit. Då är han där halv ett typ, och så ska han hem till Nyköping igen! Stackare.. Han kommer ju inte hinna med annat inatt. Men han ska komma förbi här en kortis på vägen hem! =) Så får han lite smörgås så han fungerar fint för att köra hem! Saknar honom!

Nej nu blir det lite mer NCIS sen duschen, sen kanske lite Betapet och sen kanske lite plocka om jag orkar, annars blir det nog sängen!

Dagens ord: Ibland är det helt ok att vara trött!

Inga kommentarer: