onsdag 16 april 2008

Onsdagsfrukost

Henrik står i köket och donar med frukosten till lilla "familjen" och plockar ur diskmaskinen samtidigt!

Lucas han sitter i soffan och tittar på PeterPan och jag ska snart ta och göra mig iordning!

Henrik ska åka hem idag, jag och Lucas är hemma hela dagen idag och imorgon så vi ska mysa massor bara vi två ikväll! =) Ska till tandläkaren igen på fredag, så trisst men hoppas det blir bättre efter än innan! Bläh me no like dentists!

Har inte så mycket att skriva idag! Grejjade med min kära moped/scooter igår och fick igång den till och med men nu verkar det som om jag behöver byta förgasaren på den! Åh vad allt ska krångla!

Nu träffar jag nog inte Henrik igen förrens i mitten av maj, det är långt dit! Men men vad gör man när man bor 30 mil ifrån varandra och jobbar båda två?

Nej nu blir det att umgås med killarna.. Värt inlägg men vad gör det?

Dagens ord: Urblåst eller bara dum i huvudet?

Inga kommentarer: